čtvrtek 10. prosince 2015

Kapitola 8. Jako na houpačce

4.12.2015
Ben

Milý můj oblíbený,
    já vážně nevím, co dělám špatně. By lo to krásný, klepala jsem se jako ratlík, když jsem seděla na druhé straně skleněné zdi, podél které jsi obcházel. Naposledy jsi se na mě nepodíval ani jednou. Dnes jsi alespoň bliknul. Bylo to krásný, ale chtěla bych víc. Chtěla bych dlouhý oční kontakt, rozmluvu. Přála bych si aby to dnešní bliknutí něco znamenalo. Tak moc bych si to přála. A přála bych si aby se to vyvíjelo. Aby se to vyvíjelo krásně, zamilovaně, možná trochu rozpačitě? :)
    Když jsi dneska vešel do dveří s kapucí na hlavě, bylo to krásný. Měla jsem takový pocit, že se hlavně nesnažíš se na mě podívat. proč? Možná to chápu. Třeba ti vážně o něco jde, protože kdyby ne, proč by si se na mě nepodíval a nepozdravil mě?

Žádné komentáře:

Okomentovat